JPO Cliëntenlogin Veilige mail volgens AVG
Sinds de invoering van de AVG is iedere zorgprofessional verplicht om alle privaygevoelige communicatie via een veilige toepassing te doen.
Wij leveren daarvoor de meest eenvoudige en de meest goedkope oplossing; de Cliëntenlogin Mail.
Inmiddels maken meer dan 500 behandelaren met 13000+ cliënten hier gebruik van. De Cliëntenlogin wordt o.a. door de LVVP en de VGCt in vergelijkende onderzoeken met andere oplossingen zeer goed beoordeeld.
Met de Cliëntenlogin Veilige mail kunt u eenvoudig in een veilige omgeving
- Berichten sturen/ontvangen (lijkt op gewone e-mail)
- Bestanden delen (zowel van uw computer als vanuit een aanwezige bestandenbibliotheek met psycho-educatie)
- Downloaden van alle data van een cliënt om in uw dossier te plaatsen
- 7 dagen per week ondersteuning
- Cliënten delen en overdragen met collega's in uw praktijk.
-
Behandelaars kunnen onderling en met alle andere zorgprofessionals in Nederland berichten verzenden en bestanden delen voor overdracht, intervisie e.d.
- Veilige koppeling vanaf website naar Cliëntenlogin mogelijk voor contact/aanmeldformulieren (extra module)
- Eenvoudig te upgraden naar Cliëntenlogin eHealth
Kosten Cliëntenlogin Veilige mail
- tot 15 behandelaren 13,45 per behandelaar per maand
- meer dan 15 behandelaren 11,45 per behandelaar per maand
Daarnaast betaalt u eenmalig €50,- set-up per contactpartner (meestal de praktijk).
Voor de koppeling met uw website betaald u per formulier eenmalig 25,- en daarna 1,50 per maand extra.
Hiermee kunt u veilig in de inhoud van ingevulde contact- en aanmeldformulieren op uw praktijkwebsite in uw Cliëntenlogin laten komen (
U kunt de Cliëntenlogin Mail altijd kosteloos en geheel vrijblijvend 1 maand uitproberen.